Contact
Je kunt altijd - uiteraard geheel vrijblijvend - contact opnemen per e-mail of telefonisch (bellen, Whatsapp, sms).
Ik doe mijn uiterste best om zo spoedig mogelijk te reageren.
- 06 30 05 69 53
- liza.moerbeek@ggzco.nl
- Sint Canisiussingel 22, 6511 TJ Nijmegen
Bereikbaarheid
Ik ben bereikbaar per telefoon en e-mail voor vragen tijdens en/of voorafgaand aan de behandeling. Bijvoorbeeld, als je even wil overleggen over of een aanmelding bij de praktijk zinvol is of niet. Of vragen hebt over de behandelingen die ik bied. Als je de voicemail inspreekt probeer ik binnen enkele dagen terug te bellen. Op werkdagen kan dit tijdens kantooruren maar ook ’s avonds zijn.
Afpraken
Afspraken maken we in gezamenlijk overleg en kunnen plaatsvinden op woensdag, donderdag en vrijdag tijdens kantooruren. Ook de frequentie wordt in overleg afgesproken. Afhankelijk van de hulpvraag behoort online contact (Zoom, Teams) ook tot de mogelijkheden.
Spoed
Kun je me niet bereiken en zijn er dringende zaken die niet kunnen wachten tot je wordt teruggebeld of tot de volgende afspraak, neem dan contact op met de huisarts of de huisartsenpost.
Waarneming
Bij vakantie kun je een boodschap achterlaten op mijn voicemail, per mail of Whatsapp. Ik lees of luister jouw bericht na de vakantie en zal dan z.s.m. terugbellen. In geval van dringende zaken die niet kunnen wachten tot de volgende afspraak kun je contact opnemen met de afgesproken waarnemer en/of je huisarts.
Parkeergelegenheid
Er is betaalde parkeergelegenheid voor het gebouw of de omliggende straten in de wijk.
Informatie voor verwijzers
U kunt een schriftelijke verwijsbrief meegeven aan uw client of digitaal verwijzen naar support@ggzco.nl. Dit kan beveiligd via bijvoorbeeld Zivver. Uw client dient zichzelf via het (beveiligde) contactformulier op de website aan te melden bij de praktijk.
Mocht er behoefte zijn aan overleg over een eventuele verwijzing of een behandeling, dan kunt u telefonisch contact opnemen op 06 30 05 69 53 of een bericht sturen per mail.
Wanneer er sprake is van spoed (echter geen crisis), dan is het meestal mogelijk de wachttijd te verkorten.